دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و دندانپزشكي اتريش

۱۵ بازديد

 

متقاضيان علاقه مند به تحصيل براي رشته هاي دندانپزشكي و پزشكي در اتريش مي‌توانند با تكيه بر تجربيات نمايندگان انديشه پويان در اين كشور تحصيل در اتريش در رشته‌هاي مذكور پذيرش دريافت نمايند.

متقاضيان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و تحصيل در رشته دندانپزشكي در اتريش مي‌بايست دانشجوي يكي از رشته‌هاي گروه تجربي يا پيراپزشكي در ايران بوده و حداقل دو ترم تحصيلي را در ايران گذرانده باشند. پس از اخذ پذيرش توسط نمايندگان ما، دانشجو مي‌بايست دو ترم كالج در اتريش بگذراند. اين كالج‌ها تحت نظر دانشگاه مي‌باشند و توسط خود دانشگاه ارائه مي‌شوند. در اين كالج‌ها برخي سرفصل‌هاي دروس دبيرستان مانند رياضي، فيزيك، شيمي، زيست شناسي و زبان آلماني تدريس مي‌شود.








دوره كالج داراي دو آزمون مي‌باشد، يكي آزمون ورودي پيش از ورود به كالج و ديگري آزمون پاياني پس از گذراندن دوره كالج. دانشجو پس از گذراندن دوره زبان آلماني و قبولي در امتحان پايان دوره كالج به عنوان دانشجوي رسمي دانشگاه محسوب مي‌شود و در صورت عدم قبولي در امتحان پايان دوره كالج مي‌بايست مجددا در اين آزمون شركت نمايد.

نكته: رشته هاي پزشكي عمومي, دندانپزشكي و داروسازي داراي آزمون ورودي مي‌باشند.


نكته: وكلا و نمايندگان مجرب انديشه پويان مي‌توانند براي متقاضياني كه ۲ سال تحصيلي (۴ ترم) صرفنظر ار نوع رشته تحصيلي در يكي از رشته‌هاي گروه تجربي يا پيراپزشكي در ايران گذرانده باشند، پذيرش تحصيلي در رشته هاي پزشكي و دندانپزشكي بدون گذراندن دوره كالج بگيرند و متقاضي پس از موفق شدن در امتحان ورودي دانشگاه مي‌تواند رسما دوره تحصيل را آغاز نمايد.

اگر قصد تحصيل در رشته‌هاي پزشكي و دندانپزشكي كشور اتريش  را داريد؟ براي بررسي شرايط خود مي توانيد فرم هاي ارزيابي رايگان سايت ما را تكميل نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.