دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

كالج انيميشن در ونكوور كانادا

۶ بازديد

مدتهاست كه در سطح جهان، حوزه وسيع و جذاب انيميشن علاقمندان بسياري را به خود جذب كرده و سودهاي كلاني را نصيب شركت هاي توليد كننده انيميشن مي‌كند. انيميشن شاخه‌اي از سينماست كه تمامي عناصر سينما چون كارگردان، تصويربرداري، تدوين، صدا،  موسيقي و … در آن موجود مي‌باشد. اين شاخه از سينما با قابليت‌هاي فني و ساختاري كه در خود نهفته دارد، در دنياي امروز، مرزهاي سينماي زنده را درنورديده است و كمتر فيلمي را مي‌توان سراغ گرفت كه به نحوي از قابليت‌هاي انيميشن بهره نبرده باشد و به جرات مي توان گفت رشته انيميشن يكي از متنوع‌ترين رشته‌هاي فني است. دليل اين نكته نيز تعداد مهارتهايي است كه هنر جويان در اين رشته مي توانند ياد بگيرند و هر يك از اين مهارتها مي تواند زمينه اي براي يك شغل بسيار جذاب و پر درآمد باشد.

در رشته انيميشن، علاقه و استعداد هنري حرف اول را مي‌زند. به اعتقاد كارشناسان افرادي مي‌توانند در اين بخش فعال باشند كه ذهني خلاق داشته باشند تا از طريق به كاربردن سوژه‌هاي خلاق و فانتزي تاثيرگذار باشند. به همين دليل نياز به نيروي انساني متخصص در اين زمينه به خوبي حس مي‌شود.

حال موسسه انديشه پويان با توجه به اينكه كشوركانادا به خاطر داشتن كالج ها و دانشگاههاي معتبر و معروفش از شهرت جهاني برخوردار ميباشد در تلاش است تا با اخذ پذيرش از برترين كالج انيميشن كانادا واقع در شهر ونكوور در اين رشته و زير مجموعه آن، براي متقاضيان با استعداد، گامي هر چندكوچك در فراهم آوردن شرايط براي آموزش تخصصي در اين زمينه بردارد زيرا دوره هاي كالج دوره‌هايي هستند كه بيشتر روي مهارت‌هاي كاربردي مربوط به بازار كار تمركز دارند و بسياري از فارغ التحصيلان اين كالج در پروژه هاي هاليوود حضور دارند.

دوره هاي انيميشن در كانادا در واقع بر پايه آموزش و يادگيري مهارتهاي كليدي مورد نياز براي طراحي شخصيت انيميشن، گرافيك وتوليد فيلم و … مي‌باشند، آموزش اين دوره هاي يك ساله توسط متخصصان ماهر در اين رشته صورت مي‌گيرد و در انتها مدرك ديپلم در رشته هاي مرتبط به متقاضيان ارائه خواهد شد.

هنرجويان مي توانند در دوره هاي آموزشي يك ساله در كالج انيميشن شامل موارد ذيل شركت نمايند:

  • ۳D Animation + Visual Effects
  • Acting Essentials
  • Acting for Film + Television
  • Animation Concept Art
  • Classical Animation
  • Digital Design
  • Film Production
  • Foundation Visual Art + Design
  • Game Design
  • Makeup Design for Film + Television
  • Programming for Games, Web + Mobile
  • Sound Design for Visual Media
  • Writing for Film and Television

ميزان شهريه تحصيلي در اين دوره‌هاي يكساله ۲۵ هزار دلار كانادايي است، البته به دانشجويان مجوز كار در حين تحصيل به صورت نيمه وقت تا ۲۰ ساعت در هفته نيز داده خواهد شد و بعد از گذشت يكسال كه متقاضي با موفقيت دوره آموزشي را به پايان رسانيد، براي ايشان ويزاي اقامت با اجازه كار تمام وقت به مدت طول دوره تحصيل اخذ ميگردد و فرصتي ويژه را براي علاقه مندان فراهم آورده تا با شروع به اشتغال در اين كشوراقامت خود را دائمي نمايند.

لازم به ذكر است كه شرايط ادامه تحصيل در كالج هاي كانادا معمولا نسبت به دانشگاه ساده تر بوده و پيش نياز هاي كمتري بخصوص در سطح زبان متقاضي، جهت ورود به كالج هاي كانادا وجود دارد. علاقه مندان تحصيل در كانادا چنانچه موفق به دريافت پذيرش از اين كالجها شوند در صورت تمايل ميتوانند پس از اتمام دوره ١ ساله خود، ٢ سال ديگر در رشته مديريت درس خوانده و ليسانس مديريت اخذ نمايند و شانس گرفتن ويزاي خود را افزايش مي دهند.

بديهي است موفقيت و پيشرفت در تحصيل و زمينه‌هاي شغلي نيازمند تلاش و زحمت فراوان مي‌باشد و مطمئنا كساني در اين رقابت‌هاي آموزشي و جذب در فرصت‌هاي شغلي موفق‌تر خواهند بود كه اراده، پشتكار و تلاش را فرا راه خود سازند، بي‌شك وكلاي موسسه آرتا انديشه پويان سپنتا از ابتدا تا پايان راه همراه و همگام شما خواهد بود زيرا مشاورين موسسه نه به مهاجرت شما بلكه به موفقيت شما در سرزمين جديد مي انديشند.

 

منبع: كالج انيميشن در ونكوور كانادا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.